تقویت همكاریهای رادیو و تلویزیونی ایران و لبنان مورد تاكید قرار گرفت
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از بیروت، در این نشست ضمن تبادل نظر درباره تحولات جاری منطقه، راههای توسعه همكاری‌ها میان رسانه‌های صوتی تصویری دو كشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه 'موسوی مقدم' قائم مقام سازمان صداوسیما، رسالت اصلی رسانه در عصر حاضر را سیراب كردن افكار عمومی نسبت به اطلاع از حقایق و حفاظت از ارزشها دانست و با اشاره به اینكه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم‌اكنون دارای بیش از 115 شبكه رادیویی و تلویزیونی به 37 زبان در سطوح مختلف استانی، ملی و بین‌المللی است، همكاری و هم‌افزایی رسانه‌های حامی حق و عدالت و مقاومت در جهان را مهمترین راه غلبه بر تلاش استكبار و صهیونیزم جهانی برای انجراف افكار عمومی از حقیقت برشمرد.

'غضنفر ركن‌آبادی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با تأكید بر رسوایی و شكست برنامه‌های آمریكایی -اسرائیلی در منطقه افزود: اطلاع و بهره‌برداری شبكه‌های رادیو تلویزیونی همسو با مقاومت و حقیقت از ظرفیتهای یكدیگر می‌تواند نقش مهمی در افزایش میزان تأثیرگذاری آنها در فضای نابرابر جنگ موجود رسانه‌ای در جهان داشته باشد.

همچنین مدیران شبكه‌های تلویزیونی لبنانی كه از طوایف مختلف در این جلسه حضور داشتند، ضمن تأكید بر ضرورت عملكرد صحیح رسانه‌ها در موج بیداری اسلامی انسانی در منطقه، از توانمندی‌ها و موفقیتهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بویژه در ساخت فیلم و سریال و انیمیشن تجلیل نموده و خواستار تقویت هرچه بیشتر همكاری‌های فیمابین به عنوان گامی مهم در مسیر جاری موفقیت و اعتلای حامیان مقاومت و عدالت در جهان شدند.

ملاقات با وزیر اطلاع‌رسانی لبنان و بازدید از قسمتهای مختلف تلویزیون دولتی این كشور از دیگر برنامه های سفیر كشورمان و موسوی مقدم بود.

1592

خاور**1030





:: برچسب‌ها: جشنواره , جزیره , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: